Friday, June 15, 2012

ANG PANGUTANA


Note: “musta?”, “saan ka ngayon?”, “ano ginagawa mo?”, “sino kasama mo?”, ßwala ba ka napul-an og tubag aning mga nagbalik-balik na pangutana? Basi gusto kag level-up nga mga questions..???
 hala, try ni basaha basi makarealize ka  ! :D )

Na-immune na siguro ka
Sa mga ing-aning klaseng pangutana :
"Oy! Parts, kamusta na?"
Sayon ra tubagon, tama ba?

Busa tug-anan taka , unsay nindot ipangutana
Ayaw sige'g pangamusta, daan na kaayo nang istayla
Naa koy ihangyo, na mas maanindot
Ang pangutanang lisod-lisod, pero makahimoot.

Produktibo ka ba karong adlawa?
Nakabuhat ka ba’g maayo, maski wa ka sugua?
Ay' sige'g ngisi-ngisi diha, basi unya ikaw mapalpak
Nahuman nalang ang adlaw, sige gihapon ka'g panlibak?

Aduna ka bay napalipay karong taknaa?
Kung imo rang kaugalingon,  ayaw nalang ko tubaga
Pila pod kaha ang nakaambit sa imong mga grasya?
Panghatag pod oy, ayaw pod soloha.

Nagtinagdanay na ba kamo sa imong kaaway?
Og wa pa, kanus-a man mo magpinasayloay?
Og gwapo gani or gwapa, dali ra kaayo maka-hi
Kung none of the above, deretso ra’g labay.

Nakapanghinlo na ba ka, ibutang ta’g lapok imong nahikap?
Ayaw tawun pag-inarte, basi gani kwarto mo damak?
Og  naunsa, sige man kaha ka og reklamo?
Kay ngano, maski dyutay, aduna ka bay gisakripisyo?

Busa  di jud ko mangutana kung kamusta na ba ka
Kay ang gusto ko mahibaw-an, produktibo ba ka ‘rong adlawa?
Kay kung ako muingo'g “kamusta”, dali ra ka katubag
Pero gani kung produktibo ba, ang huna-huna mo daw saag!

Pangutan-on ko ikaw pag-usab, produktibo ba imong adlaw?
Pagtrabaho, ayaw sige'g tambay, ayaw sige'g latagaw
Sayang ang oras nga sige raka'g tanga,
Wa jud tawon kay maginansya kung permi ra ka gaduka.

Kung ikaw nakonsensya, wa ko intawun tuyua
Pero ugaling man nahinayak, ay dah! Pasensya
Aduna ka bay asenso? Mao na ang pangutana
Lihok! Pagmata! Ang hagit, tubaga!

No comments:

Post a Comment