Saturday, March 29, 2014

Pagbiya

Kinahanglan na siguro nako mulakaw.

Karong adlawa, graduate nako
Wala ko kabalo kung didto ko dungag
sa unemployment rate o sa employed?
Pero dili na mao akong point.

Mubiya nako dapat
Nagpalabi nako sa virtual world
Kung buot huna-hunaon
Panahon na para sa real world.

Siguro dili sila makasabot
Akong mga Twitter followers og Facebook friends
Ngano ko na missing og kalit
Or, in the first place, kamatikud ba kaha sila?

Pero dili na mao akong point.

Sa akong pagbiya, maglayag ko sa layong dapit
Daghan kog pangutana, apan daghag sab samukan
Pangitaon pa nako akong sarili
Himuon pa nako akong kaugmaon

Sa akong pagbiya
Daghan ang maapektuhan
Pero gamay ra didto ang tinuod nga mahinungdanon
Kabalo ko, kabalo ka
Kaila ka sa akoa kung nabasa nimo ni.

No comments:

Post a Comment